PanDymińska na falach: wyjście z pudła
ak Hana radzi sobie z traumą i jaką rolę ma w tym jej pieska Kreska? I, zastanawiamy się, jak w ogóle radzą sobie osoby po traumie?
Rozmawiamy z Haną Umedą o wyjściu z „pudła” czyli o procesie wychodzenia z traumy podczas pracy nad szeregiem autorskich projektów teatralnych bazujących na jej doświadczeniach.
Zaczynamy od Endles Box, performansie pokazywanym w pudle o wymiarach 120×120. (w PanDymińska; Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych w Płocku i Performance Festival w Kunstbanken w Hamar (Norwegia). O vr-owym „Close” (Festiwal filmów dokumentalnych IDFA w Amsterdamie; Millenium Docks Agains Gravity w Warszawie).O ” Wiarołomnej” („Scena Nowe Sytuacje”). I w końcu rozmawiamy z Haną o spektaklu o jej doświadczeniu przemocy, Rapeflower: (Komuna Warszawa 2024)
Jeśli doświadczyłaś gwałtu lub innego rodzaju przemocy seksualnej, możesz skorzystać z bezpłatnej pomocy w Punkcie pomocy kobietom po gwałcie prowadzonym przez Fundację Feminoteka. tel 888 88 33 88.
- Olga Mysłowska - muzyka do spektaklu Rapeflower, reż. Hana Umeda ['48:17]
- Olga Mysłowska - muzyka do spektaklu Rapeflower, reż. Hana Umeda ['55:04]
- Shinsuke Sugitani - muzyka do spektaklu SadaYakko, reż. Hana Umeda ['56:54]
- Anna Jędzrejewska - muzyka do spektaklu EndlessBox, reż. Hana Umeda ['59:04]